Minimální Informační Tok Mezi Hráči (SKA) (1) Mira presnosti informaci aneb Co rici : Je treba rici spoluhraci vzdy dve slozky tj. kamen ktery ma nyni jinou cenu, resp. mnozina kamenu, a zaroven cenu jakou to pro vas (nebo soupere) ma (z vaseho pohledu a dle vasich propoctu). (2) Kdy a jak : Doporucuji kdyz vidite nebezpeci ci zisk na obzoru rici stuj, a behem nasledujicich 5ti sekund rici svuj odhad (3) Zpetna vazba aneb Upresnujici dialog : Neni treba povidat romany, proste reknete co chcete/nechcete aby spoluhrac daval/nedaval/zameril se na ci uprednostnoval a on se sam ozve kdyz bude chtit neco upresnit. (4) Dulezite je posilat ke spoluhraci informaci o tom jak se z vaseho pohledu meni ohodnoceni jednotlivych kamenu ci mnozin kamenu ci obecnych vlastnosti vasi pozice. Nic vic nic min. Bez toho vas spoluhrac nemuze presneji smerovat svou hru. (5) Souhra aneb My nemusime mluvit my to vidime = Dvojita Simultanka Pokud jste schopni odhadnout co vas spoluhrac potrebuje a co naopak ani nahodou nechce aby nastalo, je to idealni, ale obecne to proste takhle asi fungovat nemuze, protoze cas je cas a venovat ho cast na neustale sledovani spoluhracovy desky vede v podstate ke hre simultanky a tu kazdy hraje hure nez kdyz venuje celou svou silu jedne sachovnici. Nicmene lze efektivne uplatnit na dva o hodne slabsi soupere. (6) Na co to ma vliv aneb Informace = svetlo do cerne skrinky kterou je spoluhracova sachovnice Nesporne dokazete-li si vymenovat dulezite informace, zvysi to vasi silu teamu, u slabsich hracu hrajicich ve dvojici se silnejsim to zvysi moznosti silnejsiho hrace, ktery nyni bude moci presneji pocitat kdyz vi co to zpusobi. (7) Hrac zada,informuje spoluhrac dodava,prizpusobuje svou hru