Skakani do propasti a ustup k propasti (SKA) (1) silny hrac vzdy zustane stat tah pred matem (1b) silny hrac kdyz mu reknu dej mi pesce za cokoliv ho vezme je-li na tahu ihned, anebo si zkontroluje jestli tim ze premackne hodiny neumozni souperi prejit na pomer casu druhych ciferniku ktery by byl lepsi (1c) silny hrac kdyz mu reknu mas deset sekund abys mi dodal kone, tak udela bud par pomalych nebo hodne rychlych tahu, ale neprospi zbytecne takovou moznost (1d) silny hrac nez obetuje kone ci vez ci damu se koukne na spoluhracovu pozici (2) silny hrac nikdy nejde kdyz nemusi do horsi pozice, radeji postoji, protoze vi ze vymenit 3 sekundy za to ze pak bude hrat jen souper je hloupe (3) silny hrac si vzdy pocka na kameny kdyz by to vyrazne zlepsilo jeho moznosti, coz ale znamena ze peclive sleduje v dulezitych chvilich casy na hodinach