Nasazovací Systém pro turnaj jednotlivců W-system (Wir 2002 verze 1.00) Hraci se nasadi tak, ze kazdy ma cislo 1,2,...,N. 1 nejvyse nasazeny, N nejnize. 1.kolo: sk1: 1,N/2,N/2+1,N sk2: 2,N/2-1,N/2+2,N-1 atd. Ve skupine se hraji 3 nebo 6 partii tak, ze kazdou 1 (nebo 2) partieme hrajeme se stejnym spoluhracem. Tj. kazdy s kazdym. Rovnez bysme nemeli hrat vsechny 3 partie s jednou barvou kamenu, a nejlepe pokazde proti jinemu souperi. 2.kolo Sestavi se poradi podle 1.body 2.pom.hodnoceni (progress (jeli papir), Bucholz nebo Sonneberg (je-li pocitac)) 3.nasazovaci cislo Hraci se rozdeli na poloviny A a B, A "lepsi" polovina, B "horsi" polovina a v kazde polovine system jako z prvniho kola, tj. pro A: N=N/2, pro B: 1=N/2+1 Zbudou-li v polovinach A a B vzdy 2 hraci z prostredka, hraji tito v samostatne skupine 3.kolo (a dalsi kola) Znovu se sestavi poradi jako po kole 2, ale zrusi se rozdeleni na poloviny A, B: sk1: 1,2,3,4 sk2: 5,6,7,8 atd. Pri velkem poctu hracu se jeste v tretim kole hraci rozdeli na ctvrdiny A, B, C, D a hraje se zpusobem z prvnich kol (tj. A: 1=1, N=N/4, B: 1=N/4+1, N=N/2, C: 1=N/2+1, N=(3/4)N, D: 1=(3/4)N+1, N=N) Neni-li hracu 4K, pak: 1.prebyva 1: posledni hrac ziskava 2 kontumacni body (4 body pri 6 partiich) 2.prebyvaji 2: posledni 2 hraci mohou hrat 1-3 partie podle dohody simultanne proti sobe na obou sachovnicich (vitez 3b porazeny 1b), nebo ziskaji oba po 2b kontumacnich 3.prebyvaji 3: posledni ziskava 2b, predposledni 2 hraji jako kdyz prebyvaji 2 Nikdo nesmi ziskat kontumaci nebo hrat simul. o 2 vicektrat nez nekdo jiny, tj, vsichni se odzadu stridaji, nebo se proste stridaji pravidelne podle nasazeni